Tràmits en Seu Electrònica

Sede Electrónica

TRÀMITS EN SEU ELECTRÒNICA

A través de la Seu Electrònica es poden realitzar tràmits municipals sense cues ni esperes, les 24 hores del dia.

Alguns dels serveis del catàleg de tràmits de la Seu Electrònica requereixen, obligatòriament, de la identificació de l'usuari mitjançant certificat digital emés per qualsevol Autoritat de Certificació reconeguda, o DNI-electrònic. Aquests serveis estan identificats amb un cadenat.

Abans de realitzar qualsevol tràmit en Seu Electrònica, recomanem llegir atentament els requisits tècnics del sistema:

Requeriments Tècnics Accés Seu Electrònica

Accés a la Seu Electrònica ACÍ.

OBTENCIÓ DEL CERTIFICAT DIGITAL

L'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) tramita certificats digitals per a persones físiques de l'Agència de Tecnologia i Certificació Electrònica (ACCV) en suport software.

Per a més informació, resolució de dubtes o certificats digitals per a persones jurídiques, contacta amb Atenció a l'Usuari de l'Agència de Tecnologia i Certificació Electrònica (ACCV) ACÍ.

Informació complementària