AVÍS D'INCIDÈNCIA
Un avís d'incidència és la comunicació que un ciutadà o ciutadana fa a l'Ajuntament per a posar en el seu coneixement la necessitat d'arreglament puntual d'algun element d'un servici bàsic municipal (enllumenat públic, transport, neteja de la via pública, elements en els parcs, deteriorament de les vies o voreres, etc.) .
SOL·LICITUD D'INFORMACIÓ
Sobre els distints servicis municipals i tràmits administratius: requisits, documentació, lloc a què dirigir-se etc, i qualsevol altre assumpte d'interés relacionats amb l'activitat de l'Ajuntament d'Alacant i els seus Organismes Autònoms.
On pot presentar-se?
- Presencialment, en les Oficines d'Atenció Ciutadana (OAC), amb model d'Instància General de l'Ajuntament.
- A través de la Seu Electrònica.
- A través del Servei d'Atenció Telefònica 010 - 966 900 886.
- A través del següent FORMULARI
- A través de Xarxes Socials.