Imagen relacionada

Tràmits - La Ciutat

Si necessita informe o certificat del canvi de numeració de policia efectuat en el seu habitatge en un determinat moment, pot sol·licitar-lo en aquest Departament d'Estadística, mitjançant escrit en què consten les seues dades personals i les dades de l'habitatge, i, a ser possible, la data...
Canal de atención: 
Presencial

Padró Municipal d'Habitants

TRÀMIT AMB CITA PRÈVIA: Inscripció en el Padró Municipal d'Habitants (tant procedents d'un altre municipi com per primera vegada), i canvis de domicili de persones ja empadronades a Alacant. Per a realitzar el tràmit ha de sol·licitar CITA PRÈVIA telefonant al Tel. 010/966 900 886 o a través d'...
Canal de atención: 
Presencial
Tota persona que canvie de municipi de residència haurà de sol·licitar per escrit la seua ALTA en el Padró d'Habitants del municipi de destinació (art. 70 Reglament de Població i Demarcació Territorial de les Entitats Locals). El ciutadà espanyol que trasllade la seua residència a l'estranger ,...
Canal de atención: 
Presencial,
Internet
Es pot sol·licitar Certificat d'Empadronament a través de Seu Electrònica (amb certificat digital) o presencialment en l' Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) . El tràmit pot tardar fins a un màxim de tres dies . En cas de sol·licitar-ho a través de Seu Electrònica, es rebrà per correu electrònic. En...
Canal de atención: 
Presencial,
Internet
En virtut de la Resolució de 30 de gener de 2015, de la Presidència de l'Institut Nacional d'Estadística i de la Direcció General de Coordinació de Competències amb les Comunitats Autònomes i les Entitats Locals, sobre instruccions tècniques als Ajuntaments sobre gestió del padró municipal , en el...
Canal de atención: 
Presencial
Sol·licitud d'un informe de la seua inscripció en el Padró Municipal d'Habitants del municipi d'Alacant. Si les seues dades coincideixen amb les que consten en el Padró Municipal d'Habitants, se li remetrà l'informe sol·licitat per correu al mateix domicili en el qual figura vosté empadronat, en un...
Canal de atención: 
Internet
Sol·licitud d'un informe de la seua inscripció en el Padró Municipal d'Habitants del municipi d'Alacant. Informe d'Empadronament Històric: Els Informes d'Empadronament Històrics anteriors a 1996 han de sol·licitar-se a través de Seu Electrònica (presentació en línia d'Instància Genèrica) o...
Canal de atención: 
Presencial,
Internet
Si comprova que algun de les dades personals en la seua inscripció padronal és errònia , excloent el domicili, la persona interessada pot sol·licitar la seua modificació de dues formes: Presencialment en l' Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) , presentant el document d'identificació on figuren les...
Canal de atención: 
Presencial
En compliment del que es disposa en la Llei orgànica sobre Drets i Llibertats dels estrangers a Espanya, i en l'art. 16.1, 2n paràgraf de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases de Règim Local, les inscripcions padronals dels estrangers NO comunitaris sense autorització de residència...
Canal de atención: 
Presencial

saic

AVÍS D'INCIDÈNCIA Un avís d'incidència és la comunicació que un ciutadà o ciutadana fa a l'Ajuntament per a posar en el seu coneixement la necessitat d'arreglament puntual d'algun element d'un servici bàsic municipal (enllumenat públic, transport, neteja de la via pública, elements en els parcs,...
Canal de atención: 
Presencial,
Internet,
Telefónico
Oficina de Suggeriments i Reclamacions És la unitat administrativa encarregada de gestionar els suggeriments, reclamacions i felicitacions de la ciutadania en relació amb el funcionament dels servicis municipals. Respecte d'això, s'entén per: Suggeriment : proposta per a millorar la prestació o...
Canal de atención: 
Presencial,
Internet
Tramitació de certificats digitals per a persones físiques de l' Agència de Tecnologia i Certificació Electrònica (ACCV) en suport software . Per a més informació, resolució de dubtes o certificats digitals per a persones jurídiques, contacta amb Atenció a l'Usuari de l'Agència de Tecnologia i...
Canal de atención: 
Presencial

Solicitudes

14 set. 2016
Espais que es poden sol·licitar: 1 sala multiusos amb capacitat per a 80 persones. 1 sala multiusos amb capacitat per a 50 persones. 1 sala multiusos amb capacitat per a 20-25 persones. 1 sala de reunions amb capacitat per a 20 persones. 1 sala de reunions amb capacitat per a 8-10 persones. 1 espai...
Canal de atención: 
Internet
14 set. 2016
Espais que es poden sol·licitar 2 aules amb capacitat per a 18-20 persones. 1 sala de reunions amb capacitat per a 6-8 persones.
Canal de atención: 
Internet