Tràmits

Pulse sobre los títulos de los epígrafes para desplegarlos y consultar los trámites incluidos en cada uno de ellos.

Cessió de espais

Si vosté està obligat a cedir a l'Ajuntament terrenys de la seua propietat com a conseqüència d'haver sol·licitat una llicència d'obres o una llicència de parcel·lació , d'acord amb les alineacions establides en el Pla General Municipal d'Ordenació Urbana (PGOU), ha d'efectuar la cessió per escrit...
Canal de atención:
Presencial, Internet

Padró Municipal d'Habitants

INSCRIPCIÓ EN EL PADRÓ MUNICIPAL D'HABITANTS (TANT PROCEDENTS D'UN ALTRE MUNICIPI COM PER PRIMERA VEGADA), I CANVIS DE DOMICILI DE PERSONES JA EMPADRONADES A ALACANT. TRÀMIT PER MITJANS ELECTRÒNICS: La Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques,...
Canal de atención:
Presencial, Internet
Baixes en el Padró Municipal d'Habitants Tota persona que canvie de municipi de residència haurà de sol·licitar per escrit la seua ALTA en el Padró d'Habitants del municipi de destinació (art. 70 Reglament de Població i Demarcació Territorial de les Entitats Locals). El ciutadà espanyol que...
Canal de atención:
Presencial, Internet
AVÍS IMPORTANT. INFORMES (VOLANTS) O CERTIFICATS D'EMPADRONAMENT SOL·LICITATS PER UNA ALTRA ADMINISTRACIÓ: Si li han sol·licitat un informe (volant) o certificat d'empadronament per a realitzar qualsevol tràmit amb una altra Administració , ha de saber que es pot substituir l'informe (volant) o...
Canal de atención:
Presencial, Internet
Confirmació de residència per a estrangers no obligats a renovar la seua inscripció padronal cada dos anys En virtut de la Resolució de 29 d'abril de 2020, de la Sotssecretaria, per la qual es publica la Resolució de 17 de febrer de 2020, de la Presidència de l'Institut Nacional d'Estadística i de...
Canal de atención:
Presencial, Internet
INFORME D'EMPADRONAMENT AVÍS IMPORTANT: INFORMES (VOLANTS) O CERTIFICATS D'EMPADRONAMENT SOL·LICITATS PER UNA ALTRA ADMINISTRACIÓ: Si li han sol·licitat un informe (volant) o certificat d'empadronament per a realitzar qualsevol tràmit amb una altra Administració , ha de saber que es pot substituir...
Canal de atención:
Internet
INFORME D'EMPADRONAMENT AVÍS IMPORTANT: INFORMES (VOLANTS) O CERTIFICATS D'EMPADRONAMENT SOL·LICITATS PER UNA ALTRA ADMINISTRACIÓ: Si li han sol·licitat un informe (volant) o certificat d'empadronament per a realitzar qualsevol tràmit amb una altra Administració , ha de saber que es pot substituir...
Canal de atención:
Presencial, Internet
Informe/Certificat d'Empadronament Col·lectiu: L'Informe/Certificat d'Empadronament Col·lectiu on figuren els noms i cognoms de totes les persones empadronades en l'habitatge es pot sol·licitar : A través de Seu Electrònica en la secció 'Formes de presentació' (Per Internet) . Documentació: Veure...
Canal de atención:
Presencial, Internet
Modificació de dades personals en el Padró Municipal d'Habitants Si comprova que algun de les dades personals en la seua inscripció padronal és errònia , excloent el domicili, la persona interessada pot sol·licitar la seua modificació de dues formes: Presencialment amb cita prèvia en les Oficines d...
Canal de atención:
Presencial, Internet
Renovació de les inscripcions padronals dels estrangers no comunitaris sense autorització de residència de llarga duració En compliment del que es disposa en la Llei orgànica sobre Drets i Llibertats dels estrangers a Espanya, i en l'art. 16.1, 2n paràgraf de la Llei 7/1985, de 2 d'abril,...
Canal de atención:
Presencial, Internet

saic

Avisos d'incidències i sol·licitud d'informació Avís d'incidència: Un avís d'incidència és la comunicació que un ciutadà o ciutadana fa a l'Ajuntament per a posar en el seu coneixement la necessitat d'arreglament puntual d'algun element d'un servici bàsic municipal (enllumenat públic, transport,...
Canal de atención:
Presencial, Internet, Telefónico
Cita Prèvia per a tràmits de les Oficines d'Atenció Ciutadana (OAC): Les cites prèvies per a OAC 'Cervantes' es poden sol·licitar en els Tel. 010 / 966 900 886 i per a OAC 'Sèneca' per Internet en el següent enllaç: https://citaprevia.alicante.es o en els Tel. 010 / 966 900 886. Per a sol·licitar...
Canal de atención:
Internet, Telefónico
Oficina de Suggeriments i Reclamacions És la unitat administrativa encarregada de gestionar els suggeriments, reclamacions i felicitacions de la ciutadania en relació amb el funcionament dels servicis municipals. Respecte d'això, s'entén per: Suggeriment : proposta per a millorar la prestació o...
Canal de atención:
Presencial, Internet
Tramitació de certificats digitals per a persones físiques de l' Agència de Tecnologia i Certificació Electrònica (ACCV) en suport software . Per a més informació, resolució de dubtes o certificats digitals per a persones jurídiques, contacta amb Atenció a l'Usuari de l'Agència de Tecnologia i...
Canal de atención:
Presencial

Solicitudes