Pulse sobre los títulos de los epígrafes para desplegarlos y consultar los trámites incluidos en cada uno de ellos.
Padró Municipal d'Habitants
En virtut de la Resolució de 30 de gener de 2015, de la Presidència de l'Institut Nacional d'Estadística i de la Direcció General de Coordinació de Competències amb les Comunitats Autònomes i les Entitats Locals, sobre instruccions tècniques als Ajuntament sobre gestió del padró municipal , en el...
Baixes en el Padró Municipal d'Habitants Tota persona que canvie de municipi de residència haurà de sol·licitar per escrit la seua ALTA en el Padró d'Habitants del municipi de destinació (art. 70 Reglament de Població i Demarcació Territorial de les Entitats Locals). El ciutadà espanyol que...
Certificat d'empadronament Certificat d'empadronament individual, històric (des de 1996) i col·lectiu (on figure el nombre de persones inscrites en el domicili): Sol·licitud: A través de Seu Electrònica amb signatura electrònica: Accedeix al tràmit De manera presencial amb cita prèvia en: Oficines...
Confirmació de residència per a estrangers no obligats a renovar la seua inscripció padronal cada dos anys En virtut de la Resolució de 29 d'abril de 2020, de la Sotssecretaria, per la qual es publica la Resolució de 17 de febrer de 2020, de la Presidència de l'Institut Nacional d'Estadística i de...
Informe d'empadronament Informe d'empadronament individual, històric (des de 1996) i col·lectiu (on figure el nombre de persones inscrites en el domicili): Sol·licitud: A través de Seu Electrònica amb signatura electrònica: Accedeix al tràmit De manera presencial amb cita prèvia en: Oficines d'...
INFORME D'EMPADRONAMENT D'OCUPACIÓ D'HABITATGES: Informe d'empadronament d'ocupació d'habitatges necessari per a sol·licitar les ajudes de rehabilitació d'edificis .
Informe o certificat d'empadronament Sol·licitud: Sol·licitud d'un informe o certificat de la seua inscripció en el Padró Municipal d'Habitants del municipi d'Alacant. Si les seues dades coincideixen amb les que consten en el Padró Municipal d'Habitants, se li remetrà l'informe o certificat sol·...
Informe o certificat d'empadronament col·lectiu: L'Informe/Certificat d'Empadronament Col·lectiu on figuren els noms i cognoms de totes les persones empadronades en l'habitatge es pot sol·licitar : A través de Seu Electrònica amb signatura electrònica en la secció 'Formes de presentació' (Per...
Modificació de dades personals en el Padró Municipal d'Habitants Si comprova que algun de les dades personals en la seua inscripció padronal és errònia , excloent el domicili, la persona interessada pot sol·licitar la seua modificació de dues formes: Presencialment amb cita prèvia en les Oficines d...
Renovació de les inscripcions padronals dels estrangers no comunitaris sense autorització de residència de llarga duració En compliment del que es disposa en la Llei orgànica sobre Drets i Llibertats dels estrangers a Espanya, i en l'art. 16.1, 2n paràgraf de la Llei 7/1985, de 2 d'abril,...
Pagament de tributs
Domiciliació bancària Este servei permet sol·licitar la domiciliació bancària de rebuts dels tributs municipals de cobrament periòdic: Impost sobre Béns Immobles (IBI), Taxa de Recollida de Residus Sòlids Urbans (Fem), Impost sobre Vehicles de Tracció Mecànica (IVTM), Impost sobre Activitats...
Per a poder obtindre un Justificant de rebuts pagats ha hagut de transcórrer: Almenys un mes des de la data del seu pagament en entitat bancària. Si el pagament es va realitzar per domiciliació bancària, el termini serà de dos mesos des de la data de càrrec en compte. Per a rebuts dels anys 2014 i...
Objecte i termini de presentació de la sol·licitud: Aquest tràmit permet sol·licitar el fraccionament del pagament dels rebuts de l'I.B.I. de naturalesa urbana fins en 6 terminis sense interessos de demora (no és aplicable en conseqüència als rebuts de l'I.B.I de característiques especials). A fi i...
SAIC Alacant
Avisos d'incidències i sol·licitud d'informació Avís d'incidència: Un avís d'incidència és la comunicació que un ciutadà o ciutadana fa a l'Ajuntament per a posar en el seu coneixement la necessitat d'arreglament puntual d'algun element d'un servici bàsic municipal (enllumenat públic, transport,...
Cita Prèvia per a tràmits de les Oficines d'Atenció Ciutadana (OAC): Les cites prèvies per a OAC 'Cervantes' (C/Cervantes, 3) es poden sol·licitar únicament en els Tel. 010 / 900 153 862 i per a OAC 'Sèneca' (C/Portugal, 17) i OAC 'Gastón Castelló' (C/Pino Santo, 1) per Internet en el següent...
Oficina de Suggeriments i Reclamacions És la unitat administrativa encarregada de gestionar els suggeriments, reclamacions i felicitacions de la ciutadania en relació amb el funcionament dels servicis municipals. Respecte d'això, s'entén per: Suggeriment : proposta per a millorar la prestació o...
Sol·licitud de certificat digital de l'ACCV en suport software Tramitació de certificats digitals per a persones físiques de l' Agència de Tecnologia i Certificació Electrònica (ACCV) en suport software . Per a més informació, resolució de dubtes o certificats digitals per a persones jurídiques,...
A través d'aquest servei pots rebre en la teua bústia de correu electrònic informació sobre els serveis, tràmits i equipaments del Servei d'Atenció Integral a la Ciutadania (SAIC) , així com informació sobre serveis, activitats i programes de L'Excm.Ajuntament d'Alacant d'interés per a la...
Tràmits generals
Instància general de l'Ajuntament d'Alacant Per a qualsevol tràmit municipal realitzat de manera presencial per persones físiques a les Oficines d'Atenció Ciutadana (OAC), es pot utilitzar el model d'instància general de l'Ajuntament d'Alacant. Es tracta d'una instància genèrica. Excepció: Aquells...


