Regidoria de Seguretat Ciutadana

La Regidoria de Seguretat Ciutadana té com a missió la planificació, el desenvolupament, l'execució i la coordinació de les competències que assumix l'Ajuntament d'Alacant en matèria de seguretat ciutadana, protecció de les persones, els béns i el medi ambient, tant amb caràcter preventiu com en situacions de risc greu, catàstrofe i calamitat pública, com en accidents greus.

Es troben adscrits a esta Regidoria el Cos de Policia Local d'Alacant, el Servei de Prevenció i Extinció d'Incendis i Salvament (SPEIS) i el Departament Tècnic de Protecció Civil i Gestió d'Emergències, incloent-hi, en este últim departament, l'Agrupació Local de Voluntaris de Protecció Civil d'Alacant.

Contacte de la Regidoria

Calle
Arzobispo Loaces
13
03003
  • Imagen balanza justicia
    Legislació sobre protecció civil i gestió d'emergè
  • Diseño de imágenes frente distintos riesgos del municipio
    Plans D'emergencia Municipals
  • Collage fotográfico eventos de la Agrupación Local
    Agrupació Local de Voluntaris de Protecció Civil
  • Protégete frente a catástrofes y emergencias. CONSEJOS
    Consells davant emergències