L'Ajuntament presenta la nova marca turística d'Alacant

Després del reconeixement oficial com a marca turística per part del Govern Valencià, l'Ajuntament concedeix el premi a la guanyadora del concurs per al disseny de la nova marca
MARCA ALICANTE CITY & BEACH

El jurat encarregat de valorar les propostes, format per representants de reconeguda trajectòria en l'àmbit turístic i del disseny gràfic, han valorat la creativitat, qualitat i originalitat dels treballs, així com l'encert en el disseny a l'hora de representar les senyes d' identitat de la ciutat d'Alacant com a destinació turística. L'objectiu: oferir una renovada estètica i imatge de destinació que complisca amb una doble funció; la promoció i atracció del turisme nacional i internacional.  

La convocatòria i bases del concurs van ser anunciades públicament. Una vegada verificades les sol·licituds i documentació presentades a les bases de la convocatòria, els membres del jurat van procedir a la valoració dels projectes amb els criteris establerts.

Els participants van presentar els seus treballs entre el 16 d'octubre i el 14 de novembre de 2016 i segons fonts del Patronat Municipal de Turisme d'Alacant, la difusió del mateix a través de mitjans oficials i la crida a través de les xarxes socials del propi organisme i d'altres entitats van propiciar la participació de noranta-sis propostes, procedents de diferents llocs d'Espanya.

Núria Clemente López (València, 1993), alumna de la Universitat Catòlica de València Sant Vicent Màrtir (UCV), ha sigut la guanyadora del concurs,  L'alumna de la UCV es va basar en l'eslògan de la ciutat 'City & Beach' i va buscar una imatge "elegant i senzilla", simplificant al màxim els elements "sense renunciar a l'essència de la ciutat d'Alacant".

La regidora responsable de l'àrea de turisme, Eva Montesinos Més, ha mostrat la seva satisfacció pel resultat del concurs i destaca que es tracta d'una "marca versàtil i elegant, que mostra amb claredat el marcat caràcter multiproducte del destí Alacant".