Els Centres de Lectura Pública estan al servici del públic adult, infantil i juvenil. Oferixen:
- Lectura en sala i préstec domiciliari
- Premsa diària, revistes
- Literatura, obres de referència i coneixement, contes, còmics
- Pel·lícules, música, multimèdia…
- Informació bibliogràfica
- Repertori de textos teatrals (al Centre de Lectura Pública Verge del Remei)
AVISOS:
- Fins a un altre avís la Biblioteca Francisco Liberal romandrà tancada per obres.
- Biblioteca El Palamó, 5 de juny tancada i Biblioteca Villafranqueza, 5 de junio cerrada i del 8 al 12 de juny tancada.
- Biblioteca El Cap, 4 de juny oberta de 16.30 a 19.15 hores.
Horari Fogueres 2026:
- 18 i 19 de juny de 9.30 a 12.45 hores
- Del 22 al 24 de juny tancat
- 25 de juny de 10.30 a 13.45 hores
- Del 26 al 30 de juny de 9.30 a 13.45 hores
Horari d'estiu del 15 de juny al 15 de setembre:
De 9 a 13.45 hores
Tots els servicis són gratuïts
Per a optar al servici de préstec, es requerix estar en possessió del carnet de soci, que s'aconseguix en qualsevol dels nostres Centres de Lectura Pública facilitant una fotografia (grandària carnet) i la presentació del DNI. Els menors que no disposen d'este document hauran d'anar acompanyats d'un familiar adult.
El carnet de soci és vàlid per a totes els Centres de Lectura Pública que pertanyen a la Xarxa de Lectura Pública Valenciana.
També és vàlida per al préstec la Targeta Ciutadana, que emet l'Ajuntament d'Alacant, que permet l'accés a qualsevol biblioteca adscrita a la Xarxa de Lectura Pública, no sols d'Alacant, sinó també de la resta de la Comunitat Valenciana, a més de servir com a document identificatiu. Li permetrà realitzar certes gestions municipals i accedir a servicis com el transport públic, lloguer de bicicletes, etc.
Tota la informació per a la seua obtenció i servicis en http://tarjetaciudadana.alicante.es






