Movember

ANCAP presenta la seua campanya de Movember per a visibilitzar el càncer de pròstata i promoure el diagnòstic precoç

cartel campaña movember

 

Segons dades de l'Associació Espanyola Contra el Càncer, l'any passat es van detectar 143 casos d'esta malaltia per cada 100.000 habitants, segons assenyalen les dades de l'Associació Espanyola contra el Càncer. Estes xifres, similars a les del càncer de mama, mostren la incidència d'una malaltia que és cada vegada més comuna i que afecta especialment els hòmens a partir dels 50 anys.

Per a visibilitzar-la, promoure el diagnòstic precoç i incentivar les proves de cribratge, l'Associació de Càncer de Pròstata, ANCAP, presentarà la seua nova campanya "Jo done la cara contra el càncer de pròstata" amb motiu de Movember.

Movember és un moviment social en auge que té com a símbol un bigot i que busca "conscienciar a la població masculina sobre la rellevància si es fes proves de detecció del càncer de pròstata de manera periòdica, perquè és una malaltia cada vegada més freqüent. Volem que cap home es perda moments importants de la seua vida per no conéixer-la i, per tant, no detectar els seus símptomes", indica el vicepresident de ANCAP, César Comuñas. 

Esta iniciativa està sent objecte de difusió en diversos mitjans de comunicació i en les xarxes socials de l'associació ( Facebook (ANCAP), Instagram (@ancap.es), Linkedin (ANCAP. Associació de Càncer de Pròstata) i X (@ancap_es), i compta amb el suport de diversos laboratoris farmacèutics i Intituciones, entre altres, l'Ajuntament d'Alacant, que presta un espai en el seu web per al coneixement  de la ciutadania.

Sobre ANCAP

L'Associació de Pacients de Càncer de Pròstata va nàixer per a secundar i assessorar les persones que patixen càncer de pròstata i reunix pacients, metges, familiars i comunitat científica, treballant amb el principal objectiu de conscienciar a la població sobre la importància de la detecció precoç i promoure la investigació.