L'Ajuntament d'Alacant posa en funcionament el Servici 010

Informació de l'hemeroteca de notícies municipals per tindre una antiguitat superior a 2 anys

El regidor Carlos Giménez connecta el servici d'informació per mitjà de la marcació telefònica reduïda 010

Presentación del Servicio de Información 010

L'Ajuntament d'Alacant posa en funcioament el Servici 010

El regidor Carlos Giménez connecta el servici d'informació per mitjà de la marcació telefònica reduïda 010.

El regidor de Recursos Humans, Organització i Qualitat ha informat que 'El servici 010 és un canal telefònic d'atenció a través del qual és possible obtindre informació sobre l'Ajuntament i els servicis que presta i, en general, sobre la ciutat d'Alacant en tots aquells temes d'interés per a la ciudadanía'.

El servici oferix:

  • Informació sobre l'Ajuntament i la ciutat: activitats, tràmits, equipaments (socials, culturals, esportius, etc.) , dependències municipals, convocatòries, etc.
  • Arreplega d'avisos d'incidències sobre el funcionament dels servicis municipals, per al seu posterior enviament al servici corresponent: contenidors de fem en mal estat, desperfectes en el mobiliari urbà, ruptures en les voreres i calçades, incidències sobre l'enllumenat públic, avaries en semàfors, desperfectes en jocs infantils, etc.

El servici es presta de dilluns a divendres, de 9 a 20 h., i els dissabtes de 9 a 15 h., i s'atén en castellà, valencià i anglés.

El preu per la realització de crides al 010 és:

  • Des de la xarxa fixa, el d'establiment i per minut d'una telefonada ordinària fix - fix d'àmbit provincial.
  • Des de la xarxa mòbil, el d'establiment i per minut d'una telefonada ordinària mòbil - fix en el territori nacional.

L'Ajuntament no ingressa cap quantitat per les telefonades rebudes ni repercutix cap cost als que ho utilitzen pel servici que oferix.

El servici d'atenció telefònica 010 forma part del Servici d'Atenció Integral a la Ciutadania (SAIC) , que està posant en marxa la Regidoria de Recursos Humans, Organització i Qualitat, des d'una fórmula multicanal, combinant l'atenció presencial, telefònica i per mitjans electrònics.