L'Ajuntament activa el servici CAS, nova Central d'Atenció Social de Benestar Social

A partir del 3 de novembre estarà operatiu un nou servici d'atenció telefònica i en línia que facilitarà l'accés als serveis socials municipals.

Cartel nueva Central de Atención Social

Dilluns que ve, 3 de novembre, entrarà en funcionament el servici CAS – Central d'Atenció Social, impulsat per la Regidoria de Benestar Social de l'Ajuntament d'Alacant per a millorar l'atenció i la resposta a les demandes ciutadanes relacionades amb els servicis socials municipals.

Amb la posada en marxa de la CAS s'habiliten dos noves vies d'accés a Benestar Social:

L'horari d'atenció de la Central és, de dilluns a divendres, de 8.30 a 14.00. Els dos canals seran atesos per un equip especialitzat que oferirà informació, orientació i acompanyament sobre recursos, ajudes i programes municipals. I en els casos en què es considere necessari, l'equip del servici CAS facilitarà una cita per a una atenció presencial amb un professional de referència en el centre social corresponent.

L'objectiu d'esta central és facilitar el primer contacte amb els servicis socials, agilitzar els temps de resposta i garantir una atenció més pròxima, accessible i adaptada a les necessitats de la ciutadania. La creació del servici CAS forma part del compromís de l'Ajuntament d'Alacant amb la modernització i millora contínua dels servicis públics, apostant per la digitalització i la coordinació entre equips per a oferir una atenció social més eficaç i centrada en les persones.