Comunicació notarial a l'Ajuntament en procediments de rectificació cadastral de l'article 18.2 del Text Refós de la Llei de Cadastre Immobiliari.
S'habilita un llit específic perquè les Notaries comuniquen a l'Ajuntament l'inici de procediments de rectificació cadastral a l'empara de l'article 18.2 del Text Refós de la Llei del Cadastre Immobiliari, quan la referència cadastral no es corresponga amb la realitat física i l'Ajuntament figure o puga figurar com a confrontant.
Este canal permet facilitar i ordenar l'intercanvi de comunicacions a l'efecte d'audiència/oposició municipal sobre la representació gràfica proposada.
Important: Este tràmit no està previst per a particulars.
El Notari haurà d'acompanyar a la seua comunicació la següent documentació:
- Dades de la finca registral i identificació cadastral.
- Representació gràfica proposada en format interoperable: *GML, *DXF o equivalent.
- Descripció literal de la parcel·la: superfície, fites i coordenades de les construccions, en la seua *cas, després de la rectificació.
En cas de presentació defectuosa o si la documentació està incompleta, no començarà a computar el termini per a, si és el cas, formular oposició. En tal cas es requerirà d'esmena.





