L'Alacant Convention Bureau promociona Alacant a Londres

Informació de l'hemeroteca de notícies municipals per tindre una antiguitat superior a 2 anys

L'Alacant Convention Bureau (ACB), departament especialitzat en la promoció de congressos i format per 85 membres del sector turístic, present en una jornada de promoció

El Alicante Convention Bureau promociona Alicante en Londres

La cita, avalada per Tourespaña i organitzada pel Spain Convention Bureau està dirigida a les principals empreses londinenques organitzadores d'esdeveniments, convencions i congressos , per la qual cosa facilitarà nous contactes a l'ACB i la possibilitat de presentar les opcions de la ciutat davant els exigents agents MICE de la capital londinenca, sempre interessats a conèixer noves opcions i productes atractius per a oferir als seus clients.

En aquesta ocasió l'ACB donarà un especial protagonisme durant la seua presentació a la difusió de la Volvo Ocean Race, així com a les possibilitats de reunions que pot albergar l'Auditori ADDA, després de la recent signatura del conveni de col·laboració entre l'Ajuntament i la Diputació d'Alacant per a utilitzar aquest espai com a palau de congressos.

Segons les dades oferides per l'Alacant Convention Bureau recentment, el turisme de reunions ha crescut considerablement durant el primer semestre del 2016 pel que fa al primer semestre de l'any 2015 i tot apunta al fet que finalitzarem l'any amb una xifra rècord. D'altra banda, cada vegada s'incrementa més el mercat internacional MICE en la ciutat, sent les empreses britàniques i les nòrdiques les que més esdeveniments realitzen en la nostra ciutat.

La Regidor Eva Montesinos, afirma que el producte MICE és un sector clau dins de l'economia d'Alacant, pel que la participació en aquest tipus d'accions es considera molt important, formant part de l'estratègia per a potenciar la nostra imatge en l'exterior com a ciutat MICE. El Regne Unit, és sens dubte, un dels mercats de preferència, per la qual cosa considerem important nostra presència en aquesta acció, així com la participació en la World Travel Market la setmana vinent, treballant d'aquesta manera en paral·lel els productes MICE i Vacacional.

D'altra banda, i segons les dades oferides per l'Associació Provincial d'Hotels, i malgrat el Brexit, s'observa que el percentatge de turistes anglesos respecte al total del mercat internacional que visiten la nostra ciutat es manté respecte al 2015, sent el principal mercat emissor per a la ciutat i esperant que se supere el 20% que va aconseguir el passat any.