Conveni entre la Universitat Miguel Hernández d'Elx i l'Ajuntament d'Alacant per a pràctiques del Grau en Podologia

Nº de registro: 
627
Tipo de convenio: 
Con entidades públicas
Ámbito: 
Acció Social
Área, servicio o concejalía: 
Concejalía de Bienestar Social
Entidad con que se suscribe: 
Universidad Miguel Hernández de Elche
Fecha de suscripción: 
6 de febrer de 2025
Partes que suscriben: 
D'una part, la Universitat Miguel Hernández d'Elx (d'ara en avant UMH), i en el seu nom i representació Sr. Domingo Orozco Beltrán, actuant per delegació del representant legal de la Universitat, el Rector, en virtut de Resolució del seu nomenament com a Vicerector de Planificació i Responsabilitat Social, Resolució Rectoral núm. 1186/2023, de data 16 de maig de 2023 i de la delegació d'atribucions conferides per la Resolució Rectoral núm. 1246/2023, de data 18 de maig de 2023 (DOGV núm. 9600, de 22 de maig de 2023). I d'una altra part, Dª María Begoña León Brotóns, Regidora Delegada de Benestar Social, en representació de l'Excm. Ajuntament d'Alacant, facultada per al present acte per Decret d'Alcaldia núm. 190623/3 de data 19 de juny de 2023, per delegació i conforme al que es preveu en l'art. 124.4 a) i g) de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases de Règim Local.
Objeto: 

És objecte del present conveni la col·laboració entre la Universitat Miguel Hernández i l'Ajuntament d'Alacant per a la cessió d'ús d'instal·lacions i accés a usuaris per a realització de pràctiques clíniques del Grau en Podologia, que permeta a els/les estudiants de 3r i 4t curs adquirir les competències pròpies del seu exercici professional, mitjançant l'atenció a pacients en la consulta de Quiropodologia i la posada en marxa d'activitats preventives i de promoció de la salut del peu.

Vigencia
Vigente: 
Plazo de vigencia: 
6 de febrer de 2025 a 5 de febrer de 2026
Aprobación y publicación
Acto de aprobación: 
Decret.- Aprovació d'un “CONVENI DE COL·LABORACIÓ ENTRE LA UNIVERSITAT MIGUEL HERNÁNDEZ D'ELX I L'AJUNTAMENT D'ALACANT PER A PRÀCTIQUES DEL GRAU DE PODOLOGIA”.
Órgano mixto de seguimiento y control: 
Dins dels deu dies següents a l'entrada en vigor del conveni, es constituirà una Comissió Mixta integrada per un representant de la UMH i un altre de la Regidoria de Benestar Social, nomenats ad hoc, les funcions del qual seran el seguiment, vigilància i control dels compromisos assumits, la seua interpretació i la resolució de qualsevol discrepància, incidència o conflicte que es plantege durant la seua execució. Les dos parts es comprometen a resoldre de manera amistosa qualsevol desacord que puga sorgir en el desenrotllament del present conveni, utilitzant com a llit principal la Comissió Mixta.