Informació campanya de visites escolars al parc de bombers 2025-2026

Informació per a visita de col·legis al Parc de Bombers de Idelfonso Prats per al curs 2025-2026

Visita de col·legis al parc de bombers

Educa i Protegix: Els Bombers Amb tu

Hola a tots! Al Parc de Bombers de *Idelfonso Prats a Alacant estem emocionats d'anunciar la nostra campanya anual de visites escolars, dissenyada per a educar als més jóvens sobre la importància de la prevenció d'incendis i la seguretat. Creiem fermament que l'educació és la ferramenta més poderosa per a construir una comunitat més segura.

Us presentem l'activitat "LA TEUA AMIGA BOMBERA/EL TEU AMIC BOMBER" per als cursos de primària.

Per què la Prevenció és Clau?

Moltes de les emergències que atenem podrien evitar-se amb el coneixement i les precaucions adequades. Durant estes visites, els nostres bombers compartiran amb els estudiants consells pràctics i fàcils de recordar sobre com actuar en diferents situacions de risc. Aprendran sobre:

  • Perills comuns en la llar
  • Rutes de fuita i punts de trobada
  • Ús segur de la cuina
  • Actuar en cas d'emergència: Quan i com anomenar al 112.

Una Experiència Educativa i Interactiva

Les nostres visites són una experiència interactiva i memorable. Els estudiants tindran l'oportunitat de:

  • Conéixer de prop als bombers: Entendre el seu paper crucial en la comunitat.
  • Explorar els nostres vehicles d'emergència: Pujar-se als camions i familiaritzar-se amb l'equip que usem.
  • Participar en simulacres pràctics: Aprendre de manera divertida i didàctica com reaccionar davant una alarma d'incendi.
  • Resoldre dubtes i preguntes: Els nostres bombers estaran encantats de respondre a totes les seues inquietuds.

Convidem a totes les institucions educatives d'Alacant a programar la seua visita.

El nostre equip estrá llest per a rebre als seus estudiants i proporcionar-los una jornada educativa que no oblidaran.

Esperem veure'ls ràpid i junts construir un futur més segur per als nostres xiquets!

Informació complementària