Data de naixement: 13 de juliol de 1982. Fadrina.
Estudis
- Primer curs de Doctorat en Filologia Anglesa. Universitat d'Alacant. (Octubre 2006 a setembre 2009).
- Llicenciatura Filologia Anglesa. Universitat d'Alacant. (Setembre 2000 a octubre 2006).
- Curs d'Adaptació Pedagògica, (CAP). Universitat d'Alacant. (Octubre 2007 a Març 2008).
- Dansa Clàssica. Royal Academy of Dancing de Londres. (1986 a 2004).
Experiència laboral
- Diputada autonòmica per la província d'Alacant (25 maig 2015 fins a l'actualitat).
- Funcions i responsabilitats principals:
- Síndica del Grup Parlamentari de Ciudadanos en Les Corts des del 25 d'abril de 2017.
- Portaveu adjunta del Grup Parlamentari Ciudadanos des del 5 de febrer de 2016 fins al 24 d'abril de 2017.
- Vicepresidenta de la Comissió de Coordinació.
- Portaveu de la Comissió d'Igualtat.
- Auxiliar administrativa en la Conselleria de Sanitat de la Comunitat Valenciana, des de l'11 de juliol de 2005 fins a l'1 d'octubre de 2014.
- Funcions i responsabilitats principals:
- Gestió de cites, gestió de donants del Centre de Transfusions d'Alacant, gestió d'emmagatzematge i logística del CTE, administrativa de la Unitat Docent d'Alacant, atenció al pacient, administració de targetes sanitàries, traductora ocasional en consultes mèdiques.
- Delegada de Protocol, des de setembre de 2012 fins a abril de 2015.
- Funcions i responsabilitats principals:
- Totes i cada una de les activitats que realitza qualsevol gabinet de protocol d'institucions, associacions i empreses: fer les invitacions, confirmacions i agraïments de tots els esdeveniments que realitza la Federació de les Fogueres de Sant Joan al llarg de l'any. Coordinació de protocols amb la Generalitat Valenciana, Diputació d'Alacant, Ajuntament d'Alacant i la resta d'entitats festeres de la Comunitat Valenciana. Sitting de tots els convidats a sopars i actes multitudinaris. Organització de les desfilades de Fogueres i el protocol de l'Ofrena de Sant Nicolau.
Capacitats i competències personals
Idiomes
- Anglés (Usuari competent).
- Francés (Usuari bàsic).
Capacitats i competències socials
- Capacitat de treball en equip.
- Bona comunicadora i diploma de relacions públiques desenvolupat en un curs de Protocol i relacions públiques per la Universitat Miguel Hernández.
- Positivisme en l'ambient laboral.
Capacitats i competències organitzatives
- Dots planificadors de temps i tasques. Capacitat d'anàlisi.
- Bons dots de comunicació i organització, desenvolupats en el Programa de Voluntariat en què va formar part en la Universitat d'Alacant, formant part de l'organització del Seminari de Cine i Literatura 2005 de la mateixa universitat.
E-mail: carmen.sanchez@alicante.es
Agenda: Consultar agenda de la Regidora